torstai 18. kesäkuuta 2020

Ja sitten minä olin

Minussa elää kaukokaipuu. 
Välillä mietin, johtuuko se siitä, että olen elämäni aikana asunut kolmessa eri maassa. Matkalla oleminen on vaan niin ihanaa. Eilen oivalsin, että itse matkalla oloa enemmän taidankin rakastaa sitä, millainen minä olen matkalla. 
Hyväntuulinen, onnellinen, uskalias, luova. 

Tänään tavoitin matkalla olemisen tunnetta ihan kotini lähellä sijaitsevassa kahvilassa. Tänään halusinkin olla se, joka istuu yksin ja joka juo rauhassa cappucinoa, lukee dekkaria, kirjoittaa hajamielisiä muistiinpanoja muistikirjaan ja tervehtii tuttuja aidosti hymyillen. 

Se minä tänään halusin olla.
Ja sitten minä olin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pikapiipahdus Noblessneriin

Yhtenä Tallinna-aamupäivänä kävimme Noblessnerissa. Alueella on aikoinaan muun muassa rakennettu sukellusveneitä Venäjän keisarikunnan tarpe...